Smartson - Testpilot - Karl Fazer - Mjölkchoklad - Två smaker.



Nu har jag återigen varit testpilot åt Smartson.

Den här gången fick jag testa två olika smaker av Karl Fazers mjölkchoklad.

Jag valde en med smak av cashewnötter och en med smak av Marianne-godis.

Båda var goda, men ändå inget som jag skulle välja att köpa igen.

Jag tycker att Karl Fazers mjölkchoklad inte är lika god som Marabous mjölkchoklad. Inte lika god smak, och så känns den mycket sötare.

Marianne-smaken var krispig och god, men alldeles för söt.

Cashewnötssmaken var godare, för den var inte lika söt.

Slutsatsen blir alltså att dom var goda, men Marabous smaksatta mjölkchoklader är mycket godare! ;-D


Kommentarer
Postat av: Majsan Ekberg

Mmmmm.... Fazers choklad med Marianne godis ääälskar jag=)) Fast Marabou är oxå gott. Lycka till med lägenhetsförsäljningen- kommer säkert att gå jättebra.

2011-05-17 @ 21:27:37
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Majsan: Njae, sådär tyckte jag! Marabou är mycket, mycket godare!



Tack för ditt Lycka Till! Jag hoppas också att allt kommer att gå bra! :-D

2011-05-18 @ 15:07:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh, jag ÄLSKAR Fazers Mariannechoklad! Tycker tvärtom - att Marabou känns mycket sötare.

2011-05-23 @ 23:00:45
URL: http://idagskablidagen.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Haha! Härligt att alla är olika! Smaken är som baken! ;-D

2011-05-24 @ 06:18:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0