Tisdagen den 10 maj 2011.


Jobbade precis som vanligt i dag också.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen höll jag på här hemma med lite diverse hushållsbestyr en stund.

Eftersom jag skulle iväg på "Kör för alla!" sen senare, så passade jag på att åka iväg lite tidigare in till stan.

Satte mig sen i solen på Konserthustrappan och läste i min bok. Så skönt att sitta där och läsa, lyssna på musik, sola, och titta på folk.



Mötte så småningom upp med min syster, och så åkte vi till S:t Eriksplan och till Filadelfiakyrkan.

När körträningen var slut, så hämtade Borzko upp mig, och jag fick skjuts hem.

Te och mackor blev det när jag kom hem. Och sen blev det datorn en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0