Det har varit en bra helg! :-D – Igen! ;-D


Ja, förra söndagen så skrev jag ett inlägg om att jag tyckte att helgen hade varit så himla bra. Och den här helgen har ju faktiskt varit ännu bättre!


Förra helgen så skrev jag att det fanns bara en enda sak som skulle kunna ha gjort den bättre, och det hade varit att jag hade träffat Jenny.


Och det har jag ju gjort den här helgen! Till och med två gånger! :-D


Här är några av dom saker som har gjort min helg till en bra helg!




- Jag var ledig i fredags, så det blev en långhelg med tre dagars ledighet.


- Jag har umgåtts mycket med både Borzko, Jimmy, och Jenny.


- Jag har träffat mina föräldrar.


- Jag har träffat stora delar av den övriga släkten.


- Jag var i stan med Jenny i fredags, med promenad, prat, kramar, god lunch, god fika, umgänge, affärstittande, och bra väder.


- Jag har firat min systerdotters 25-årsdag, och hennes dotters 1-månadersdag.


- Jag har läst ut en bok, och börjat på en annan bok.


- Jag har sett tre avsnitt av True Blood.


- Jag har fotograferat massor, och bloggat tio inlägg med sammanlagt trettiofem fotografier.


- Jag har varit på IKEA två gånger, och shoppat massor till vårt vardagsrum.


- Jag, Borzko, och Jimmy har hjälps åt och gjort om i vårt vardagsrum.




Plus säkert massor med andra små positiva saker som har hjälpt till att göra helgen bra, fast som jag inte kan komma på just nu! ;-)

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja det var mycket att glädjas åt! :-)

2009-09-14 @ 19:53:12
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, en helt underbar helg! Den kan jag leva länge på! ;-D

2009-09-14 @ 19:57:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0