Recensionsbok nummer 206 + 207 + 208 + 209 + 210.



Recensionsbok nummer tvåhundrasex är boken "Morgonen hon försvann" av Linwood Barclay från Bokförlaget Kabusa Böcker.



Recensionsbok nummer tvåhundrasju är boken "Aldrig mer" av Sophie Hannah från Bokförlaget Bra Böcker.



Recensionsbok nummer tvåhundraåtta är boken "Vid vägs ände" av Björn B Jakobsson från Bokförlaget Damm Förlag.



Recensionsbok nummer tvåhundranio är boken "Porto Francos Väktare" av Ann Rosman från Bokförlaget Damm Förlag.



Recensionsbok nummer tvåhundratio är boken "I stället för dig" av Sofie Sarenbrant från Bokförlaget Damm Förlag.


Kommentarer
Postat av: Pernilla Heijdenbeck

Kan verkligen rekommendera boken Morgonen hon försvann, och att du ser till att ha mycket tid avsatt då den är en sån bok som har cliffhangers i slutet på varje kapitel! I mitt tycke en superbra bok och eftersom vi verkar ha rätt lika boksmak tror jag du kommer att tycka detsamma!

2011-07-21 @ 11:05:59
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Pernilla Heijdenbeck: Ja, jag tyckte väldigt mycket om hans två första böcker, så jag tror säkert att den här är bra också. Har du läst hans två första böcker? Här är länkar till mina recensioner av dom:



http://bim.blogg.se/2010/july/utan-ett-ord-no-time-for-goodbye-av-linwo.html



http://bim.blogg.se/2010/december/alltfor-nara-too-close-to-home-av-linwood.html



2011-07-21 @ 11:17:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0