"Kör för alla!" - Höstterminen 2010.


Här är en länk till dom nio låtarna som vi tränar på den här terminen.

Här är en länk till den första gången för mig den här terminen.

Och här är en länk till min andra gång.

Och den tredje gången är det här en länk till.


Onsdagen den första december kommer vi att ha en liten konsert på Stockholms Centralstation. Det är någon sorts invigning av någon ombyggnad på Centralen, och då ska vi sjunga där. Någon gång mellan fyra och sex på eftermiddagen blir det.

Välkomna dit att titta och lyssna då! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Roliga låtar att sjunga tror jag, ska försöka komma och lyssna - hoppas ni kommer sjunga Hallelulja då :-)

2010-10-29 @ 22:18:32
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, precis ALLA är jätteroliga att sjunga! Men vi kommer inte att sjunga alla på Centralen. Men jag tror att vi ska sjunga Hallelulja då. Och sen så skulle vi kanske visst sjunga Little Drummer Boy också. :-D

2010-10-29 @ 22:23:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0