Dagbok - Fredagen den 9 december 2005




Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag serverade vi ryssröra och tacochips. En relativt sätt ganska så lugn och bra dag.

Borzko var ledig från jobbet i dag, som han är på fredagar numer. Han städade här hemma, och så var han och klippte sig.

Åkte hem direkt efter jobbet. Umgicks lite med familjen ett tag och höll på med lite allmänna hushållsgöromål här hemma.

Borzko åkte hem till sin Mamma. Han skulle hjälpa henne med lite grejer i lägenheten och även äta middag och fika där.

Åt middag med Jimmy och Jenny vid femtiden. Sen blev det slappande med datorn. Vid sjutiden sen så gick vi iväg till Centrum. Jenny tog bussen för att åka och träffa några kompisar i Hagsätra. Jimmy och jag gick till Konsum för att handla lite ätbart.

Sen så satt Jimmy och jag med våra datorer i köket resten av kvällen. Jag chattade, läste bloggar, surfade runt med allt möjligt, och så spelade jag Betapet förstås! I kväll blev det hela sex matcher, och mot både Snurran och hennes man Rolle. Så här gick det för mig: Tvåa, Tvåa, Etta, Tvåa, Tvåa och i sista matchen delad Etta!

---------  

Två grejer som jag glömde att skriva i går:

Arvet från min farbror ”Kulan” som dog i Juni blev klart i går. Så snart så får jag och min syster pengarna som vi fick ärva från honom…

Jimmy mönstrade i går! Allt gick bara bra.

---------  

Nu är Borzko på väg hem från sin Mamma Dragica i Hallunda. Sen så hämtar han upp Jenny hos hennes kompis Zina i Hagsätra. Och så kommer de väl hem vid kvart i tolv ungefär. Jag ska gå och lägga mig vid tolvtiden i dag. Jag är trött efter gårdagens fjortontimmars  arbetsdag.

Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0