Dagbok - Torsdagen den 15 december 2005



Jobb förstås som vanligt i dag också. Nadja vikarierade för nyopererade Anne-Mari i dag också. Salwa var och arbetstränade i dag med. Christina var sjuk och hemma från jobbet, förkyld. Efter diverse omändringar bland personalen så gick det bra ändå. Vi serverade köttbullar och potatismos i dag. Jessica var snäll och hade bakat citrontårta till oss till eftermiddagsfikat.

Hem direkt efter jobbet. Jenny åkte med mig hem i bilen i dag efter skolan. Jimmy åkte till stan direkt efter skolan tillsammans med några klasskompisar. Sen efter det så åkte han direkt till Bilskolan i Skanstull för en körlektion. Jenny och jag satte igång med att städa när vi kom hem. Vi dammsög, torkade golven, torkade av på balkongerna, skurade toaletten och badrummet, bytte lakan i sängarna, bytte handdukar, tvättade flera maskiner med tvätt, m.m.

Jimmy kom hem vid halvsextiden och då åt vi tre middag. Sen så gick vi en sväng till Centrum och handlade lite på Konsum, pepparkaksdeg bland annat! När vi kom hem igen så fortsatte vi lite med städningen. Sen när allt var klart så blev det datorerna för oss alla tre. Borzko kom hem från jobbet strax före åtta. I kväll så blev det en Betapet-match för mig och Snurran. Jag vann!

Äntligen Fredag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0