Jenny och Viktor...



I går så gjorde Jenny slut med Viktor… Tycker att det är jättetråkigt… De har varit ihop i sju månader... Jag kommer att sakna Viktor! Han är en jättefin kille. Önskar honom all lycka i livet. Men om det är det här som Jenny vill, så stöttar jag självklart henne. Ibland så försvinner ju känslorna utan någon egentlig anledning… Men jag hoppas att de kommer att förbli vänner.

Bilden nedan har Viktor gjort. De har båda två den på sina sidor i communityn Playahead. Jenny har givetvis sagt att det är okej att jag lägger den här i min blogg.




 
Nederst så står det:

6 maj -05
4 dec- 05





Kommentarer
Postat av: Anonym

7 månader är ju så mycket... *kram*

2005-12-06 @ 17:46:19
Postat av: Bim

Ja, när man är femton år så är det nästan en hel evighet!

2005-12-06 @ 17:52:58
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0