Dagbok - Torsdagen den 17 november 2005

 


Jobbade förstås i dag också som vanligt. I dag serverade vi grillkorv och potatismos. Det var en ganska så rörig dag i dag på jobbet. Varför det var så vet jag egentligen inte… Ibland bara är det så!

 

Hem direkt efter jobbet. Jimmy var redan hemma när jag kom hem. Jag höll som vanligt på och fixade med allt möjligt här hemma i ett par timmar. Jenny kom hem från skolan vid fyratiden. Då åkte vi tre iväg. Först åkte vi till McDonalds i Haninge och åt middag. Sen så åkte vi till Willys i Länna och handlade. I dag så gick det på cirka 800:- kronor.
 

Hemma vid sextiden igen. Packade upp alla varor som vi hade köpt, hängde en maskin med tvätt, satte igång en ny, fixade med lite allt möjligt igen. Sen blev det kökssoffan och datorn i knäet vid sjutiden.
 

Borzko kom hem vid halvåttatiden. Efter dusch och middag så satt han framför teven resten av kvällen. Jag, Jimmy och Jenny satt som vanligt framför våra datorer. Spelade först en Betapet-match mot Jimmy, och den vann jag. Sen spelade jag två matcher mot Snurran, och jag vann båda två. Ingen teve i kväll heller.
 

Och i morgon är det fredag! Wieeee! Underbart!



Kommentarer
Postat av: Bim

Hej!
hrm... nu började jag tro att jag var virrig, eller virrig... Undrade om jag inte visste vad jag gjorde osv... För mycket händer med mina sidor, de hoppar och far på nätet, så jag vet nästan inte var jag har dem från dag till dag. Men... denna gången var jag inte förvirrade... :) Det var någon som var jag... på något sätt... Så har jag hetat... på nätet.. i ja... alla år, och även innan... hm... tom åldern var ju... ja... ... ... men orten var ju helknasig... ;)
Hrm... får kolla lite här... måste bara... se om det är jag eller inte, kan ju aldrig veta... mina sidor smiter ju hej vilt liksom, hm... Just nu är jag inte ens säker på om jag ens har flyttat in klart här ovan... men antar att det mesta fungerar dock, hm... Men snurrar nu vidare här... måste se alltså... så inte något har smitit iväg från mig... rymt liksom... det vore ju som lilla lollo säget... "typiskt"... en treårings kommentar... ungefär på allt, just nu... förutom att hon bra säger nej till allt, inget ja... men har en svada som inte är av denna jord, hm... inte min... lovar... men hon besöker mig ibland, :)
Må så gott... En Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... och jagar upp sina sidor, hittar dem... kanske... :)

2005-11-18 @ 14:05:06
URL: http://sjoebacka.hotserv.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0