Dagbok – Fredagen den 7 april 2006


 

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. I dag serverade vi spaghetti och köttfärssås. Inget speciellt hände på jobbet i dag. Jo, skolledningen bjöd på jättegod påsktårta till eftermiddagskaffet!

Jenny slutade ungefär samtidigt som jag gjorde i dag, så hon åkte bil med mig hem. Jag höll på och fixade, pulade, plockade, grejade och donade med lite allt möjligt och omöjligt när jag kom hem. Jenny gjorde sig i ordning, städade lite, packade lite, och åt lite.

Sen vid fyratiden så stack hon iväg. Först skulle hon till Skärholmen till sin dansträning. Sen så skulle hon hem till sin pojkvän Robin som bor vid Medborgarplatsen. Där skulle hon äta middag och sen sova kvar där. Och sen i morgon bitti så ska hon följa med Robins familj till deras landställe som ligger någonstans utanför Uppsala. Hon kommer hem på söndag kväll.

(Påskliljor)




Jimmy jobbade i dag mellan nio och fem och kom hem strax efter fem. Borzko var ovanligt tidig och kom hem ungefär samtidigt. Vi tre åt middag tillsammans vid halvsextiden.

När Jimmy hade ätit och duschat så packade han ner lite grejer och stack sen iväg. Han skulle först till Hagsätra och hämta upp två stycken av sina kompisar, Kristian och Jimi, sen så skulle de tre åka ut till Kristians föräldrars landställe som ligger någonstans utanför Norrtälje. Han kommer hem i morgon kväll, för han ska jobba i morgon natt.

Lugn hemmakväll som vanligt blev det. Slöande med datorn i knäet och ena ögat på teven. Tre Betapet-matcher mot Snurran blev det i kväll. Det blev 2-1 till henne…

(Så här ser skrivbordet i min laptop ut)



Ha en fortsatt trevlig helg!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0