Mitt Fotoalbum!

Här kommer en länk till mina fotoalbum här på Internet.
Jag har dem på MSN Spaces där jag förut bloggade.
Där får ni gärna gå in och titta på alla mina fotografier.
Klicka på pilen vid Fotoalbum ovanför bilderna så kommer alla tio albumen fram.

Det finns tio stycken fotoalbum där:

Bims Blandade Blogg-Bilder 1. (Nov-Feb) (200 kort)
Bims Blandade Blogg-Bilder 2. (Feb- --->) (125 kort)

(I dessa två ovan så ligger alla de bilderna som jag har lagt in i mina dagböcker)
(Sen så finns det lite andra bilder i dessa nedan)

Britt-Marie (8 kort)
Mina Tatueringar och Piercingar (18 kort)
Advent (16 kort)
En dimmig dag i Farsta den 5 november (22 kort)
Farsta - Nya Lägenheten (44 kort)
Turkiet 2005 (40 kort)
Hagsätra (22 kort)
Min Familj (8 kort)

Gå gärna in och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0