Onsdagen den 23 augusti 2006

Jobbade…


 

Kom hem från jobbet vid kvart över två. Sen så hade vi bestämt att vi skulle ha vår veckostädning i dag. Så jag gjorde min del av det: bytte och tvättade handdukar, tvättade kläder, strök kläder, dammade, putsade glasytor och speglar, m.m. När jag var klar så åt jag middag.


 

Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Han gjorde då sin del av städningen: dammsög och torkade golven. Sen så duschade han. Middag hade han ätit på McDonalds i dag. När han var klar så åkte han hem till sin kompis Kristian i Hagsätra.


 

Jenny slutade fyra i skolan i dag. Hon ringde och frågade om hon fick ta sin del av städningen i morgon förmiddag istället. Hon börjar inte förrän klockan ett i morgon. Så hon tvättar av toaletten och badrummet i morgon förmiddag. Hon åkte hem till en ny klasskompis, och åt också middag där.


 

Jag satt sen större delen av kvällen och höll på med min nya mobil. Vid åttatiden sen så kom Borzko hem från jobbet. Han åt middag, duschade, tittade på sport på teve en stund, och sen blev det tidig sänggång eftersom han ska upp tidigt i morgon som vanligt.



Jenny kom hem med fem stycken kompisar hit sen vid halvniotiden. Två killar och tre tjejer som går i hennes nya klass. Alla sex kom åkande hit på tre stycken mopeder. De var här till tiotiden ungefär, sen så åkte de alla fem hem. Jättekul att hon har fått så många nya kompisar så fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0