Fredagen den 15 december 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid halvtretiden. Ingen var hemma när jag kom hem. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma sen som vanligt.


 

Jenny kom hem från skolan vid fyratiden. Hon duschade och gjorde sig i ordning. Sen så stack hon iväg vid femtiden igen. Först så skulle hon hem till en kompis, och sen så skulle de vidare på fest.


 

Borzko kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Han duschade och gjorde sig i ordning. Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Han duschade också och gjorde sig i ordning. Sen så åt vi tre middag tillsammans.


 

Vid halvsjutiden sen så gick Borzko och Jimmy till Centrum och klippte håret på en av frisersalongerna där. Efter det så åkte de till OKQ8 och fixade till båda bilarna: tvättade dem, tankade dem, och kollade allting på dem. Och när de var klara med det så satte de på takboxen på Volvon. Själv så höll jag på här hemma och fixade med lite allt möjligt.


 

Sen så körde jag hem Jimmy till en av hans kompisar. Han skulle möta upp med några killar där, och sen så skulle de in till stan och ut på krogen.


 

Borzko förberedde sin packning inför morgondagen. Sen så gick han och la sig redan vid niotiden. Egentligen så börjar ju hans semester i morgon. Men eftersom det är så ont om chaufförer, och han är ju så snäll, så ska han upp klockan fyra i morgon bitti och jobba extra i morgon…


 

Jag satt sen vid datorn resten av kvällen.


 
En dag kvar…  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0