Fredagen den 8 december 2006

Jobbade…


 

Jobbade över en timme i dag, så jag kom hem vid kvart över tre. Jenny hade redan kommit hem från skolan när jag kom hem.


 

Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Jenny gjorde sig i ordning inför kvällen.


 

Sen så stack Jenny iväg vid halvfemtiden. Hon skulle först hem till en kompis. Sen så skulle de två hem till en annan kompis där de skulle möta upp med fler och äta middag ihop. Och sen så skulle de allihop senare på fest inne i stan. Och slutligen så sov hon över hos en kompis.


 

Borzko kom hem från jobbet ovanligt tidigt i dag, klockan fem. Vi två åt middag ihop då. Sen efter att han hade duschat och gjort sig i ordning så åkte Borzko hem en sväng till sin Mamma.


 

Jag höll på och fixade igen här hemma med lite allt möjligt. Och sen så småningom så satte jag mig som vanligt med datorn i knäet.


 

Borzko kom hem igen vid halvtiotiden. Jimmy kom hem samtidigt från jobbet efter sitt pass mellan elva och nio. Borzko gick sen och la sig vid tiotiden, för han skulle upp klockan fyra och jobba extra under lördagen.


 

När Jimmy hade duschat så satte han sig hos mig i vardagsrummet. Jag satt med datorn och Jimmy spelade Champions Of Norrath på PlayStation 2. Vid halvelvatiden så tog vi en tur ut i ösregnet. Vi åkte till Statoil i Sköndal och köpte chips, dipp, och godis. Sen så blev det vardagsrummet, datorerna och tevespelet igen. Gick och la mig vid ettiden ungefär.


 

(Och blogg.se funkade inte i går kväll heller… Precis som i onsdags… Så jag kunde tyvärr inte blogga… Så därför kommer gårdagens dagbok först i dag…)


 
Nu är det bara en vecka kvar…  

Kommentarer
Postat av: Anna K

Har varit helkass på att kommentera men jag läser varje dag :-). Ifall jag som vanligt glömmer kommentera eller inte hinner så ha en supertrevlig resa till Thailand. Hoppas du kommer blogga något därifrån så man får höra hur underbart det är. Ha en fortsatt trevlig helg!

2006-12-09 @ 19:20:01
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Anna K: Hej! Alltid kul att höra ifrån dig! Jag har också varit dålig på att kommentera i din blogg på den sista tiden. Ibland så blir det bara så. Men jag läser allt du skriver. Går jag inte in varje dag, så läser jag "i kapp" när jag går in. Både Jenny och jag ska blogga ifrån Thailand om det bara funkar som vi vill. Jag hoppas att vi kan lägga in fotografier också. Ha en fortsatt trevlig helg du också!

2006-12-09 @ 23:03:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0