Julbord på Enskede Värdshus!

Som jag skrev i föregående inlägg så var vi i dag och åt Julbord på Enskede Värdshus. Det var jag, min man, min mamma, min pappa, min moster, och min svärmor. Jag och Borzko bjöd dem andra. Kände att jag ville bjuda ut dem på ett riktigt fint julbord eftersom vi sen är borta hela julen.


 

För er som bor i närheten så kan jag varmt rekommendera Julbordet på Enskede Värdshus. Det fanns precis allt som man kunde begära och lite till. Och det var ingenting att klaga på.


 

Här är länk till vad som fanns på Julbordet. Sen kan ni, om ni är intresserade, klicka er vidare för all övrig information.


 

Här är också några fotografier. De blev lite tyvärr lite dåliga. Jag tog utan blixt eftersom jag inte ville störa de som satt vid bordet bredvid, men då blev det lite för mörka bilder.


 

(Mamma, Pappa, Elsie, Dragica, Borzko.)




 



(Mamma, Pappa.)




 



(Elsie, Dragica.)



 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har också ätit där förut ett par gånger det var mumsigt.
Annars kan jag varmt rekomendera julbordet i Tyresö skott!
kram

2006-12-02 @ 23:57:45
Postat av: Bim

---> Ellen: Okej! Tack för tipset! Kanske blir det nästa år då! ;-)

2006-12-02 @ 23:59:14
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Ahnna

Underbart!!Det ser mysigt ut på korten!

2006-12-03 @ 11:18:39
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, det var verkligen jättemysigt! Klart värt pengarna! (Och jag är fortfarande proppmätt i dag också...)

2006-12-03 @ 11:35:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0