Rock'n'Roll X-mas i Globen

Nu har vi varit i Globen och sett. ”Rock’n’Roll X-mas” – en rockig julkonsert med Jerry Williams, The Refreshments, Louise Hoffsten, Mats Ronander, Nisse Hellberg, Eva Eastwood & Major Keys och Anne-Lie Rydé. Konferencier var Mark Levengood.


 

Jimmy kom inte dit. Han tyckte inte att det var någon idé eftersom han inte slutade på jobbet förrän klockan åtta.


 

Borzko och jag tyckte att konserten var jättebra. Jenny tyckte väl att den var rätt så bra. Vi hade i och för sig dåliga platser, vi satt allra, allra högst upp i Globen. Här kommer några bilder från konserten.




 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du blogga i thailand?

2006-12-08 @ 16:03:21
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, både jag och Jenny har planerat att blogga från Thailand. Bara allt funkar som vi vill så kommer vi att blogga både fotografier och text.

2006-12-08 @ 16:19:17
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Mysigt med konserten! Kan tänka mig att det blev en god stämning när det brakade loss med alla de stjärnartisterna... jag är ju hopplöst förälskad i Mats Ronander OCH Mark Levengood ;-)

2006-12-08 @ 21:41:48
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Jag håller med dig! Kvällens största behållning var faktiskt Mark Levengood! Och den bästa av artisterna var Mats Ronander! Vi har precis samma smak! ;-)

2006-12-08 @ 21:49:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0