Tisdagen den 5 december 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid halvtretiden. Ingen var hemma när jag kom hem. Jag höll som vanligt på och fixade med lite allt möjligt här hemma.


 

Jimmy hade jobbat ett pass på McDonalds mellan sju och tre i dag, så han kom hem vid halvfyratiden. Jenny kom hem från skolan vid fyratiden. Vi tre åt middag tillsammans vid femtiden.


 

Efter middagen så blev det mest tid vid datorn för oss alla tre. Jag och Jimmy satt i köket, och Jenny satt i sitt rum.


 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Middag, dusch, och sen sport på teve, blev det för honom.


 

Jimmy stack i väg vid åttatiden för att jobba ett extra nattpass mellan nio och sju.


 

Jenny och jag tog en kvällsfika och en pratstund i köket vid åttatiden.


 

Och nu är det inte långt kvar…


Kommentarer
Postat av: Angela

I dag har jag varit och beställt real, brasilianska pengar. Dom brukar vilja att man föranmäler när man ska växla lite större summor som det ju bir tal om när man är borta så länge. Så det börjar kännas på "riktigt" nu ;-)

2006-12-05 @ 22:45:49
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, jag ska väl också ta och gå och växla in lite pengar.

2006-12-07 @ 14:43:36
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0