Dagbok – Onsdagen den 1 februari 2006


 

Jobbade förstås i dag också som vanligt. I dag serverade vi thaigryta med ris. Inget speciellt hände på jobbet i dag. Allt flöt på bra.

Jenny var hemma från skolan i dag. Hon mådde illa och hade ont i magen och kände sig hängig.

Jag åkte hem direkt efter jobbet. Fick med mig Jimmy ut på en promenad. Vi gick till Hökarängen och tillbaka och sen en liten sväng i Farsta. En timme ungefär var vi ute. Soligt och mysigt var det ute. Nästan lite vårlikt! ;-)

Stegräknaren var med:
6.451 steg
5.48 kilometer
195 förbrukade kalorier
1.03.15 effektiv gångtid

Middag vid fyratiden. Sen vid halvfemtiden så åkte Jimmy iväg för att jobba på McDonalds i Västberga mellan 17.15 och 20.30.

Jag höll på med diverse hushållsgöromål, och när jag var klar så blev det soffan och datorn. Lite slötittande på teve blev det också: ”Big Brother”. Och som vanligt bloggläsande och nyhetsläsande i datorn.

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Jimmy kom hem igen vid niotiden. Jenny tittade på teve större delen av kvällen.

Glöm inte att läsa Jennys Blogg! :-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0