Dagbok – Onsdagen den 15 februari 2006



Upp halvfem som vanligt. Dusch och iordninggörande. Iväg till jobbet vid halvsex. Började jobba klockan sex. I dag var vi full personalstyrka. Eller Anne-Mari är ju sjukskriven halvtid fortfarande. Hon jobbar förmiddagar, och sen så kommer Nadja och vikarierar för henne resten av dagarna. Jag var först i skalen på förmiddagen, och sen så var jag i diskplocken / grovdisken. Vi serverade pyttipanna med rödbetor i dag. Inget speciellt hände i dag, allt flöt på bara bra.

Hem direkt efter jobbet. Hämtade upp Jimmy och så gick vi ut på en promenad. Det blev det gamla vanliga Hökarängsvarvet, så vi var ute i ungefär en timme. Hemma igen vid halvfyratiden. Jenny kom hem från skolan ungefär samtidigt.

Vi tre åt middag mellan halvfyra och fyra. Sen så åkte Jimmy iväg strax efter fyra för att jobba på McDonalds mellan fem och åtta i kväll. Jag höll på och fixade lite här hemma och sen så gick Jenny och jag iväg en sväng till Centrum.

Jenny köpte en hel del grejer för sina presentkort som hon fick i går på Alla Hjärtans Dag av mig och Borzko. Vad hon köpte det får du läsa om i hennes blogg. Själv så köpte jag mig en ny morgonrock. En ganska så tunn i svart bomull med lite spets, på Åhléns för 300:-

Väl hemma igen så blev det en fika med nyinköpt morotskaka. Och så satt vi båda med bärbara datorer vid köksbordet och kollade på ”Big Brother”. Borzko kom hem vid halvåttatiden från jobbet. För honom blev det middag, dusch och sen O.S. på teve.

Jimmy kom hem från jobbet vid halvniotiden. Sen så satt han också i köket med sin dator. Han spelade WOW. Jenny flyttade in på sitt rum. Jag spelade en Betapet-match mot Snurran. Hon vann i dag. Sen blev det nyhetsläsande och bloggläsande.

-------------  

Orkar inte lägga in några fotografier i dag heller. Ni får hålla tillgodo med det väldigt tjusiga fotografiet från min mobilbloggning i morse! Visst har vi tjusiga hårnät!? Men tack och lov så behöver vi bara ha dem på förmiddagen vid tillredningen av maten och grönsakerna. Sen vid jobbet i matsalarna och i disken så behöver vi inte ha dem.

Fotografier finns också i Jennys blogg. Tycker du att hennes fotografier är små, så klicka på dem så får du upp större kort. I dag har hon länkat tillbaka till mig. Och hon har skrivit så gulligt om mig! * Tack Jenny! *


Kommentarer
Postat av: Angela

Ingen stegräknare i dag heller?!

2006-02-16 @ 08:11:14
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

Hahaha! Jag glömde den IGEN! ;-)

2006-02-16 @ 19:21:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0