Dagbok – Tisdagen den 21 februari 2006


 
Jobbade som vanligt i dag också. I dag serverade vi fiskgratäng och kokt potatis. Inget speciellt hände på jobbet i dag.

Huvudvärken var mycket bättre i dag. Hade bara lite ont i huvudet.

Hem direkt efter jobbet. Gick bara in och fixade lite, och sen så gick jag till Centrum. Jimmy följde med. Han hade lagt sig vid halvåtta i morse efter sitt nattpass mellan tio och sju. Sen hade han sovit till halvtvå.

I Centrum så var jag först hos SynOptik och handlade linsvätska. Sen hos GuldFynd och köpte en ny tumring i silver. Och sen till Bokia där jag köpte en pocketbok. Efter det så gick vi hem igen.

Höll på och fixade lite här hemma som vanligt. Sen så åt Jimmy och jag middag vid femtiden. Jenny hade gått hem till sin kompis Lina direkt efter skolan, hon åt middag där, och sen så åkte de tillsammans till deras dansundervisning i Skärholmen. Tre tjejer till från Hagsätra är också med och dansar.

Vid sextiden så åkte Jimmy hem till sin kompis Kristian i Hagsätra. Sen så skulle han åka direkt till McDonalds för ännu ett nattpass. I natt mellan nio och sju.

Jag höll på med allt möjligt här hemma. När jag var klar så satte jag mig med datorn och mobilen och la in nya låtar i min mp3-spelare i mobilen.

Slappande i kökssoffan blev det sen vid sjutiden. Höll som vanligt på med allt möjligt i datorn, mest bloggläsande och nyhetsläsande. Kollade på ”Big Brother” på teve också. Efter det så blev musiklyssnande på radio istället för tevetittande. I kväll så blev det mest ”RockKlassiker”. Läste lite i boken jag håller på med också. Tre stycken Betapet-spel mot Snurran över Internet blev det också. I kväll så hade jag turen på min sida, så det blev 2-1 till mig.

Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden. Middag, dusch, och en stund O.S. på teve blev det för honom innan det är sängdags för honom. Jenny kommer hem från sin dans om en stund, strax före tiotiden. Då blir det en fika och en pratstund med henne innan det är sängdags för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0