Dagbok – Tisdagen den 28 februari 2006


 
Jobbade i dag också förstås. I dag så fick vi också en och en halv timmes sovmorgon, och vi gick också hem en timme tidigare. Mita och Snurran var på kurs i dag också, och Monica var sjuk i dag. Men vi fem som var där hann med allt bra eftersom det var lika lugnt som i går. Vi serverade potatisbullar med lingonsylt i dag.

Hemma vid halvtvåtiden. Jimmy gick upp precis när jag kom hem. Han hade ju jobbat nattpass i natt mellan tio och sju och hade sovit mellan halvåtta och halvtvå. Han åt frukost och duschade och jag höll på och pulade här hemma. Sen strax före halvtre så gick vi till Centrum tillsammans.

Jag hade tid halvtre på Nordea hos min personliga bankman. Jimmy följde med mig dit. Vi diskuterade pensionssparande. Jag ska tänka och planera lite, och så ska vi träffas om några veckor igen, och då ska jag bestämma hur jag ska göra.

Hemma igen vid halvfyratiden. Höll på och fixade lite. Sen så åt jag och Jimmy middag vid fyratiden. Efter att vi hade ätit klart så stack Jimmy iväg till sin kompis Kristian i Hagsätra. Jag höll på och grejade lite här hemma igen sen. Jimmy kom tillbaka vid sextiden tillsammans med Kristian. Han hämtade sin bärbara dator och sina arbetskläder. Han skulle vara hos Kristian med datorn på kvällen, och sen så skulle han åka direkt därifrån till McDonalds i Västberga och jobba även i natt mellan tio och sju.

Jenny åkte direkt ifrån sin Sportlovsskola in till stan för att jobba på 7-Eleven mellan tre och åtta. Hon åt middag där. Jag hamnade i kökssoffan med min dator vid halvsjutiden. Läste en massa nyheter och en massa bloggar. Kollade på ”Big Brother” på teve. Läste lite i min bok också. Ett Betapet-spel blev det i kväll, och den matchen vann jag. Borzko kom hem från jobbet vid kvart i nio. Jenny kom hem från sitt jobb vid niotiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0