Dagbok – Torsdagen den 16 februari 2006


 

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Vi serverade kycklinghamburgare med bröd och tillbehör i dag plus potatismos. Inget speciellt hände på jobbet i dag, allt flöt på som vanligt.

(Innan klippningen. Kortet är taget i går kväll.)





Direkt efter jobbet så åkte jag till min frissa, Lotta, i Ormkärr. Där gjorde jag det vanliga: helblekte håret, klippte mig jättekort, färgade ögonbryn och ögonfransar. Tre timmar tog det och 700:- kronor kostade det. Jättekul att träffa min gode vän och före detta granne Lotta! Det blir inte så ofta nu för tiden. Typ bara var sjätte vecka när jag fixar håret!


(Efter klippningen. Kortet är taget i kväll.)




 

Hemma i Farsta vid halvsextiden. Då åt Jimmy och jag middag tillsammans. Sen så åkte han direkt iväg till Hagsätra till sin kompis Jimi. Själv så höll jag på och fixade med allt möjligt här hemma.


Jenny gick hem till sin kompis Lina direkt efter skolan. Hon åt middag där, och sen så åkte de två, plus några tjejer till, till dansundervisning i Skärholmen. De gick där förra året på dans hos en före detta kolloledare till dem, Hulda, och nu har hon startat upp en ny kurs.


När jag var klar med alla hushållsbestyr så hamnade jag som vanligt i kökssoffan med min lilla bärbara dator i knäet. Kollade på ”Big Brother” på teve. Resten av kvällen så blev det ”Rockklassiker” på radio istället.


Borzko kom hem från jobbet vid kvart i nio. Middag, dusch och sen O.S. på teve blev det för honom. Jenny kom hem från dansen vid kvart i tio. Tog en fika tillsammans med henne då och pratade lite.


Fick min fina Bloggtröja med posten i dag, som jag har köpt av Lotten Bergman. Tjusig va!? (Fast mina gamla läsglasögon är inte så tjusiga…)





Fredag i morgon! Wieee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0