Dagbok – Torsdagen den 9 februari 2006



Jobbade som vanligt förstås i dag också. I dag serverade vi grönsakssoppa. När vi serverar soppa så har vi också alltid mjukt bröd med pålägg. I dag var det skivad limpa, skivad ost och färskost. Inget speciellt hände på jobbet i dag. Det var en ganska så hektisk dag ute i matsalarna, men allt flöt ändå på bara bra.

Hem direkt efter jobbet. Fick med mig Jimmy ut på en promenad. Vi gick det vanliga Hökarängsvarvet, och vi var ute i en timme ungefär.

Stegräknaren var med:
6.559 steg
5.57 kilometer
198 förbrukade kalorier
1.02.00 effektiv gångtid

Nu när Jimmy ”bara” är hemma om dagarna så ”hjälper” han till lite mer här hemma. I dag hade han bytt och tvättat alla handdukar. Han håller också på att bränna ut en massa nerladdade filmer.

Jenny åkte direkt från skolan in till 7-Eleven på Götgatan där hon jobbar extra ibland. Hon skulle jobba mellan 16.00 och 20.00.

Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen vid femtiden så åkte han iväg till Hagsätra för att träffa sina kompisar Kristian och Jimi.

Jag höll som vanligt på med diverse hushållsbestyr här hemma. Och när jag var klar så blev det kökssoffan och datorn. Kollade på ”Big Brother” på teve. Sen resten av kvällen så blev det musik istället för teve. I kväll så  lyssnade jag på ”Rockklassiker” på radio.

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Hans kväll blev: middag, dusch och sen teven. Jenny kom hem från sitt jobb strax före nio. En fika och en pratstund blev det med henne då.

Glöm inte att läsa min kära lilla stora dotters Blogg!

Och i morgon är det fredag! Härligt!



Kommentarer
Postat av: Angela

Vad gullig han är den förstfödde. Har efter mor sin förstås ;-)

2006-02-09 @ 22:20:38
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

TACK !!!!

2006-02-10 @ 15:26:00
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0