Fredagsfyran v07 -06

 


Tema: Kläder

1. Hur ofta köper du kläder?
Något litet klädesplagg köper jag nog varje vecka… Jag bor ju två minuters gångväg från ett av Stockholms bästa centrum: Farsta Centrum. Och sen så går jag eller så åker jag in till Stockholms City nästan varje helg

2. Vad tycker du om din klädstil?
Jag tycker om min klädstil! Är inte det självklart? Annars skulle man väl inte ha den klädstil man har? Om man inte tyckte om den alltså! Min klädstil är enkel. Alltid jeans, mest svarta men också blå. Och alla kläderna i övrigt är svarta. Enkla svarta toppar mest.

3. Brukar du köpa kläder av något speciellt märke?
Nej, jag köper inte kläder av något speciellt märke. Köper olika märken och i olika affärer. Helst så billigt som möjligt. Typ H&M och Gina Tricot.

4. Brukar du skänka kläder?
Ja, när jag vill bli av med kläder så brukar jag lägga dem i insamlingslådor för kläder till typ Myrornas och Emmaus och liknande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0