"Onödigt Vetande"



Här är en lista med "Onödigt Vetande".
Jag fick den från min dotter Jennys Blogg.
Alla som känner för det kan gärna göra en egen.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En stor svart tjock Everest-jacka från Stadium.
2. vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar från SkoPunkten.
3. favoritfärg på kläder? Svart, svart och svart.
4. favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jeans, svarta och mellanblå.
6. favoritaffärer? Gina Tricot, H&M, MQ, Stadium, JC, SkoPunkten.
7. favoritmärke? Ovanstående affärer.

GREJER
vad har du för:
2.
plånbok? En pytteliten svart som egentligen är till för nycklar.
3. smycken? Silver.
4. solglasögon? Svarta.
5. nagellack? Använder aldrig nagellack.
6. mp3? Har mp3 (och radio och kamera) i min mobil.
7. mobil? Nokia 6230i.

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? Kamera, plånbok, nycklar, lypsyl, handsfree, bluetooth, tandpetare, tuggummi, m.m.
b) handväska eller liknande just nu? Använder inte handväska.
2. vad är du beroende av? Kärlek, vänskap, ömhet, skratt, m.m... Fast också av min mobil, min dator, lypsyl, tandpetare.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl Sensitive.
4. vad tror du på? Mig själv!
5. vad köpte du senast? Massor med mat och annat på Willys.
6. har du nåt husdjur? Nej.
7. vad bor du i? I en bostadsrättslägenhet i två egage i Farsta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0