Dagbok – Onsdagen den 11 januari 2006



Jobbade som vanligt i dag också. Vi serverade kycklingnuggets, kokt ris, och currysås. Inget speciellt hände i dag på jobbet.

Hem direkt efter jobbet. Hämtade upp Jimmy och så åkte vi till Farsta-Hallen. Körde ett styrketräningspass: 5 min cykel, 5 min rodd, cirka 60 min styrketräning, 5 min situps, 5 min stretching. Dusch förstås, och sen så åkte vi hem.

Jenny var hemma när vi kom hem. Vi tre åt middag tillsammans vid femtiden. Sen så åkte Jimmy iväg till sin kompis Kristian i Hagsätra. Jenny satt vid datorn större delen av kvällen.

Själv så höll jag först på med diverse hushållsgöromål, och sen så blev det förstås kökssoffan och min lilla bärbara dator i knäet. Tre Betapet-matcher mot Snurran blev det i kväll, hon vann två och jag en.

---------  

Lägger in två fotografier i dag. De är sedan i måndags. Skulle ha lagt in dem då, men då glömde jag det. Och i går så funkade det inte när jag skulle lägga in dem. Så de kommer i dag i stället.




 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0