Kanske en kommande mobil?



Har ett tag nu varit sugen på en ny mobil. Min är väl i och för sig helt okej, men ibland vill man ju bara ha nytt... Saknar också att det inte finns någon blixt eller lampa på den mobilen jag har nu. Svårt att ta bra kort då när det är mörkt. Och eftersom jag vill fortsätta och även utöka min mobil-bloggning så vore det ju kul om fotografierna med mobilen blev bättre. Jag har nu i många år haft Nokia. Men nu känns det som om det blir en Sony Ericsson nästa gång.

I går i Aftonbladet så skrev man om den nya Sony Ericsson W 810 Walkman. Undrar om man ska vänta tills den kommer... Och undrar vad den kommer att kosta... Finns inga prisuppgifter någonstans ännu. Här är i alla fall länkar till den om någon är intresserad av att kika.

Artikeln i Aftonbladet om Sony Ericsson W 810 Walkman.

Översikt W 810 i.

Specifikationer W 810 i.

Tillbehör W 810 i.

Det står ju att den kommer i första kvartalet 2006. Och det är ju nu. Så jag ska nog avvakta och vänta tills den kommer. Och är den inte allt för dyr så köper jag den nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0