Farsta Centrum

Måste bara få tala om hur mycket jag gillar Farsta Centrum! Det är så underbart att bo typ två minuters gångväg till centrumet. Har alltid tyckt att det är ett bra centrum, men när vi flyttade hit så saknade jag två av mina favoritaffärer: ”SkoPunkten” och ”Gina Tricot”. När vi hade bott här ett litet tag bara så öppnade de en SkoPunkten i centrum. Och nu så ska de snart öppna en Gina Tricot i centrum. Då finns det precis alla de affärer som jag gillar. Behöver ju aldrig åka till stan längre om jag inte vill. Fast det vill jag ju förstås i alla fall, för det är alltid mysigt att åka in till stan också. Och Willys finns ju inte här i centrum förstås. Men det finns ju i Länna en liten bit bort bara.

 

Länk till Farsta Centrum.


Kommentarer
Postat av: AnnaK

Att jobba nära är också helt ok. Fast det kan bli dyrt. Försöker att inte åka in till centrum så ofta *s*

2006-07-06 @ 21:20:13
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> AnnaK: Ja, ibland är det lite dyrt att bo eller jobba nära ett så bra centrum. ;-) Men det är himla trevligt! :-)

2006-07-06 @ 21:41:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0