Dagbok – Torsdagen den 1 juni 2006


 
Jobbade förstås som vanligt i dag också. Snurran var tillbaka i dag från sin kurs. På förmiddagen så var det brandövning på skolan, så vi fick utrymma en stund och stå på skolgården. Vi serverade färsbiffar och potatismos i dag.

Hem direkt efter jobbet. Jimmy hade ledig dag i dag så han var hemma. Jenny kom hem från skolan vid halvfyratiden. Och eftersom torsdag är vår städdag så blev det förstås städning för oss tre. Det vanliga: dammsugning, torkning av golv, byte och tvätt av handdukar, putsning av speglar och glasytor, lite damning, städning av båda balkongerna, skurande av badrum och toalett, m.m.

När vi var klara så åt vi middag. Sen så gick Jenny och jag en sväng till Centrum. Där så köpte hon present till sin pojkvän Robin som tar sin studentexamen i morgon. Sen så gick vi hem igen.

Sen så satt jag länge och höll på med min nya telefon. La in låtar i mp3-spelaren, fixade ny bakgrund och ny ringsignal, och sen så satt jag och försökte lära mig telefonen och alla dess finesser. Lite hann jag med, men mycket har jag kvar till i morgon.

Jimmy stack sen iväg hem till sin kompis Kristian i Hagsätra. Han skulle sova över där i natt för han ska vara med på Kristians studentexamensfirande i morgon. Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden.

Fredag i morgon! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0