Lördagen den 24 juni 2006




Vaknade vi sjutiden. Låg och drog mig till halvåttatiden. Gick upp och gjorde mig i ordning. Borzko, Mamma och Pappa kom också upp strax efter. Åt frukost tillsammans. Sen vid niotiden så gick Mamma och jag ut på en promenad. Borzko och Pappa stannade vid huset. Mamma och jag gick runt omkring på området i ungefär en timme.

Tillbaka vid tiotiden igen. Sen så satte vi oss i solen och njöt större delen av dagen. Solade, fikade, pratade, löste korsord, m.m, m.m, m.m.

Sen så åt vi middag vid fyratiden. I dag så gjorde jag pastasallad med pasta, grönsaker, skinka och ost. Till det så hade vi vitlöksdressing. Och sen så hade vi baguette, kex, ost och lite andra tillbehör.

Vid halvfemtiden så kom Jenny ut med bussen. Hon hade åkt från sitt midsommarfirande på Ingarö, först hem till Robin en stund, och sen ut till landet. Hon åt middag när hon kom ut.

Sen så tittade Jenny, Borzko, Mamma och Pappa på fotbollsmatchen mellan Sverige och Tyskland. Jag passade då på att skriva min dagbok om midsommaraftonen och blogga den.

Jimmy jobbade ju i natt. Sen så sov han halva dagen. Och sen så tog han det lugnt hemma. Sen så blev det ett nytt nattpass för honom mellan 21.00 och 07.00.

Efter matchen så blev det Canastaspel förstås som vanligt. I dag blev det 2-1 i matcher för Borzko och Pappa mot mig och Mamma. Jenny satt vid datorn större delen av kvällen. Sängdags blev det vid tolvtiden.


 

Kommentarer
Postat av: Ada.

Åhh så vackert ert hem är med alla dessa ljuvliga blommor!Säkert utan oxå.*S*
Nu Bim..Nu är vi på G..jag är bara inne på nätet för att kolla på ENIRO en sista gång plus se om min nätvän kommit tbaka efter midsommarfirandet.Känns inte nå' vidare väluppfostrat *S* att våldgästa henne så vi avvaktar..tar det som sagt som det kommer.
Vi har ju varandras telenummer..men man vet ju hur det är då man just kommit hem från en resa.:)

Bara Flickorna sitter på plats kl.19.30 imorrn kväll så är allt bra..och det ska de göra.
TACK för att du kom över till min GB..Glömmer ju av.
F-låt!
Ha det nu UNDERBART imorrn kväll ni oxå!
Hörs nog efteråt!
Big Hug fr Väst igen..

2006-06-25 @ 19:47:23
URL: http://spaces.msn.com/majornasbittan/
Postat av: Bim

---> Ada: Kul att du tittade in igen! Ha det så bra nu! Och kör försiktigt! Vi hörs säkert av med rapporter efter konserten! *Kram*

2006-06-25 @ 19:50:40
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Vackra blommor!

2006-06-25 @ 22:16:14
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Tack! :-)

2006-06-25 @ 22:40:39
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0