Söndagen den 25 juni 2006



Vaknade vid sjutiden. Låg och drog mig till halvåttatiden. Gick upp och gjorde mig i ordning. Borzko, Mamma och Pappa kom också upp strax efter. Åt frukost vid halvniotiden. Jenny gick upp vid niotiden.

Sen så gick vi alla ut på tomten och njöt av solen. Solade, fikade, pratade, löste korsord, läste, lyssnade på musik, och hade det mysigt och trevligt.

Vid ettiden sen så packade vi ihop våra grejer och så gav vi oss iväg hemåt mot Farsta. Jag och Jenny åkte i Volvon, och Borzko åkte med lastbilen. Mamma och Pappa stannade kvar på landet.

Vid strax före två var vi hemma. Jimmy vaknade och gick upp då. Han hade ju jobbat natt och gått och lagt sig vid halvåttatiden. Han åt frukost och gjorde sig i ordning. Vi andra packade upp våra grejer från landet.

Sen så åkte Borzko i väg till Hallunda för att vattna sin Mammas blommor. Hon är i Kroatien just nu. Jenny satt vid datorn. Jimmy och jag gick en sväng till Centrum. Jag köpte mig ett nytt större minneskort, 2 GB, till min mobil. Sen så kollade vi lite på digital-/plasma-/platt-/lcd-/-teve. Vi köpte ingen i dag, men vi kommer kanske att göra det i morgon.

Väl hemma igen så höll jag på och pulade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Sen så åt vi middag vid femtiden. Jag åt en grekisk sallad, Jenny åt en kycklingsallad, och Jimmy och Borzko åt varsin pizza. Allt från vår lokala pizzeria på vår gata.

Efter middagen så åkte Borzko iväg och tvättade bilen. Efter att han kom hem så tittade han på sport på teve resten av kvällen. Jimmy satt vid sin dator, och sen vid åttatiden så åkte han iväg till jobbet för att jobba ett nattpass mellan 21.00 och 07.00. Jenny satt vid sin dator större delen av kvällen, och tittade även lite på fotboll. Och jag satt mest i kökssoffan med min bärbara dator i knäet. Jenny och jag tog en sväng till Centrum också för jag var godis- och chipssugen!

---------  

Och i morgon kväll ska jag till Globen med Jimmy och titta på Guns N’ Roses!
Här är några länkar och bilder.




 

Kommentarer
Postat av: AnnaK

Då får jag vinka till dig där, du borde synas med ditt ljusa hår :-). Jag skall oxå dit med sambo och vänner. Har en ståplats men skall träffa en kille och byta till en bra sittplats istället.

2006-06-25 @ 23:00:39
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> AnnaK: Okej! Vinka på du! ;-) Vad härligt att du kunde byta till sittplats! Det hade jag också velat haft. Vi har bara ståplatser. Men jag tror inte att vi kommer att stå och trängas längst fram. Vi står nog en bit bak, och lite ut mot kanten.

2006-06-25 @ 23:03:17
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: AnnaK

Han jag skall byta med byter 2 sittplatser mot min ståplats. Hade en himla tur att han gick med på det utan att jag behövde lägga något emellan. Synd att jag inte visste att du ville sitta, då hade du ju kunnat bytit din biljett mot hans andra sittplats. Nu har jag redan bjudit med en kompis.

2006-06-25 @ 23:05:22
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> AnnaK: Njae, jag hade nog inte velat haft den i alla fall. Jag går ju med sonen, och vi vill ju sitta eller stå tillsammans.

2006-06-25 @ 23:09:59
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0