Fredagsfyran vecka 03 + 02 + 01 - 2006


Fredagsfyran

Eftersom jag har tänkt att göra "Fredagsfyrorna" framöver, och jag missade de tre första i år, så lägger jag in dem nu istället.


Fredagsfyran v03 -06

Tema: Städer

1. Vilken är den närmaste staden du bor?
Närmaste staden? Ja, jag bor ju i Stockholm, så då måste det väl i så fall vara Södertälje.


2. Har du någon dröm om en stad där du skulle vilja bo.
Nej, jag trivs i Stockholm. I så fall så skulle väl det vara någon stad i något varmt land…


3. Vilken är den finaste staden i Sverige?
Ja, jag tycker ju faktiskt Stockholm! På sommaren tycker jag att Stockholm är fantastiskt vackert med allt sitt vatten.


4. Bor du inne i stan eller utanför?
Jag bor i en söderförort som heter Farsta.


Tema: Utbildning

1. Går du på någon utbildning?
Nej, det gör jag inte.


2. Har du ett mål vad du vill bli, och tror du denna utbildning kan ta dig dit?
Nej, inget mål.


3. Hur ofta pluggar du?
Aldrig.


4. Är det någon utbildning du vill gå i framtiden?
Gärna någon datautbildning.


Tema: Nyårslöften

1. Har du några nyårslöften?
Nej, jag brukar inte ge några nyårslöften. Brukar bara säga på skoj att jag inte ska börja röka igen det här året heller.


2. Är du bra på att hålla dina nyårslöften?
Ja, jag har inte börjat röka igen på 19 år nu!


3. Tror du det är bra ha nyårslöften, gör de någon nytta?
Jo, varför inte? De kan säkert göra nytta för många.


4. Har du brutit någon av dina löften redan?
Nej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror Solna stad är närmare än Södertälje?!

2006-03-04 @ 12:53:47
Postat av: Bim

Haha! Ja, du! Det har du nog rätt i! ;-)

2006-03-04 @ 14:34:00
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0