Dagbok – Måndagen den 15 maj 2006


 

Jobbade precis som vanligt i dag igen. Den här veckan så är jag först i skalen, sen så dukar jag, och sen så är jag andreman i stora matsalen. Vi serverade fiskpanetter, kokt potatis och filsås i dag. Kristina var sjuk i dag, men tur nog så kom Nadja och vikarierade för henne. Inget speciellt hände på jobbet i dag, allt flöt på bara bra.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på med allehanda hushållsgöromål när jag kom hem. Sen vid fyratiden, när Jenny kom från skolan, så mötte jag upp med henne i Centrum.

Jag köpte en ny bikini. Det blev som vanligt en svart. Köpte den på H&M för 200:- kronor.





Och så köpte jag fyra stycken pocketböcker på Bokia. (Tag fyra betala för tre.) Jenny och jag valde två stycken var.







Jenny handlade också några grejer. Sen så gick vi och åt varsin Foccacia på ett Café och satt och pratade en stund.






När vi kom hem igen så var bara Jenny hemma en liten stund. Sen så gick hon till Centrum igen, den här gången för att ta tunnelbanan till Medborgarplatsen där Robin bor.

Själv så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Vid sjutiden sen så satte jag mig i kökssoffan med min bärbara dator i knäet. Kollade på teve också: ”Big Brother”.

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han duschade och åt middag. Sen så åkte han iväg vid kvart över åtta igen. Han skulle möta upp med Jimmy vid McDonalds där Jimmy jobbar. Jimmy jobbade mellan elva och halvnio i dag. Sen så åkte de iväg till Huddinge för att hämta upp Jimmys bil på verkstan. Johnne hade fixat oljeläckaget på bilen i dag. Det kostade bara 500:- kronor. Men när de skulle hämta bilen så hade det läckt olja under bilen i alla fall... Så bilen fick stå kvar. Johnne ska titta på den i morgon igen.

Nu väntar jag in Borzko och Jimmy som snart kommer hem. De borde väl vara här nu snart vid halvtiotiden. Jenny kommer hem från Robin vid tiotiden.

 

Kommentarer
Postat av: Angela

Ojdå, jag vet vem som kommer att bli tjusigast på stranden i år!

2006-05-16 @ 08:23:44
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

Vem då? ;-)

2006-05-16 @ 19:40:59
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0