Dagbok – Onsdagen den 10 maj 2006


 
Jobbade som vanligt i dag också. I dag serverade vi köttbullar och potatismos. Anne-Mari var ledig i dag så vi var en kvinna kort idag. Men med lite omfördelning av resurserna så gick dagen bra ändå.

Hem direkt efter jobbet. Bytte om till shorts och linne, och så blev det cirka en timmes solning ute på uteplatsen. Lika soligt och varmt i dag också.

Jimmy kom hem vid halvfyratiden efter sitt arbetspass på McDonalds mellan sju och tre. Jenny kom hem från skolan strax efter fyra. Vi tre åt middag vid halvfemtiden.

Efter middagen så åkte Jimmy iväg till sin kompis Kristian i Hagsätra. Jenny höll på och röjde och städade i sitt rum. Jag höll på med diverse hushållsbestyr.

Vid sjutiden så satte sig både Jenny och jag uppe i vardagsrummet. Jag med min bärbara dator, och Jenny lånade Jimmys. Vi kollade först på ”Big Brother”, sen på en dokumentär på fyran om övergrepp på barn: ”Det handlar om ett barn”, och sen på ”O.C.”.

Borzko åkte direkt från jobbet till Söderstadion för att se Hammarby spela fotboll mot Gais. Bajen vann med 5-2. Borzko kom hem vid halvtiotiden.

Två Betapet-matcher mot Snurran blev det i kväll. Rättvist nog så vann vi varsin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0