Dagbok – Onsdagen den 31 maj 2006


 

Jobbade som vanligt i dag. Var förvånansvärt pigg i dag trots 16 timmars arbetsdag i går och bara 2 + 3 timmars sömn. Snurran var på kurs i dag med, så Nadja vikarierade hos oss i dag också. Vi serverade tomatsoppa med pasta i. Till det så hade vi limpa och skivad ost. Det fanns även fiskgratäng och ris som rest sedan i går.

Hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Jenny kom hem från skolan vid fyratiden. Sen så stack hon iväg vid femtiden igen. Först åkte hon och tittade på en dansuppvisning med sin före detta dansgrupp. Sen så åkte hon hem till Robin en stund.

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden efter sitt dagpass mellan sju och fyra. När vi hade ätit middag så stack vi iväg till Centrum. Där var jag på The Phone House och köpte äntligen min nya mobiltelefon som jag har velat haft en tid nu. Sony Ericsson Walkman Phone W810i. Köpte mig också en bluetooth och en försäkring till telefonen. Så det blev ju rätt så dyrt…






Sen var vi och hämtade ut två konsertbiljetter. Vi två ska gå och se ”Monsters of Covers” med tre coverband på Queen, Kiss och Ozzy. Det är på måndag kväll på Tyrol på Gröna Lund. Det ska bli kul.






Handlade en hel del mat och annat på Hemköp också innan vi vände hemåt igen. Jimmy stack sen iväg till sin kompis Kristian i Hagsätra. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Dusch, middag och sen sport på teve blev hans kväll. Jenny kom hem från Robin vid niotiden. Sen så satt hon och pluggade ganska så länge.

Jag höll på med lite hushållsjobb, och sen så blev det datorn resten av kvällen.



Kommentarer
Postat av: Angela

Grattis till din nya fina telefon!

2006-05-31 @ 23:26:47
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Hedgehog-Sara

finfin telefon!!

2006-06-01 @ 07:21:09
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ahnna

Hej!
Jag är en av den som kom till din blogg via Camilla Läckberg. Din sida är kul och fin. Så jag kommer att titta in här då och då och kolla vad som händer.
/ahnna
P.s Vad fin hon var på balen din dotter.

2006-06-01 @ 12:38:20
Postat av: Bim

---> Angela: Tack! Jag är jättenöjd och glad! ;-)

2006-06-01 @ 21:56:33
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Hedgehog-Sara: Tack! Jag är jättenöjd med den! :-)

2006-06-01 @ 22:08:44
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Hej! Välkommen hit till min sida! Tack för berömmet! Och du är verkligen välkommen åter! Jag ska kolla in din sida också!

2006-06-01 @ 22:17:51
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0