Dagbok – Tisdagen den 23 maj 2006


 
Jobbade som vanligt i dag också. I dag var Christina sjuk, så Nadja kom och vikarierade för henne. Reparatören hade lagat diskmaskinen i går, så i dag så slapp vi äntligen plastglas, plastbestick och papperstallrikar. Vi serverade pasta och skinksås i dag. Högstadiet hade halv idrottsdag i dag, så det kom väldigt många på en gång och åt i dag, så det var ganska hektiskt och rörigt ett tag.

Jenny åkte med mig hem i bilen i dag, för hon slutade ungefär samtidigt. Jimmy var hemma när vi kom hem. Han var ledig från jobbet i dag. Jag höll på och fixade lite med allt möjligt i någon timme när jag kom hem. Sen så satte vi oss alla tre en stund vid köksbordet och spelade lite poker, Texas Hold’Em. Och då så vann faktiskt jag!

Middag blev det sen vid halvfemtiden. Borzko kom hem från jobbet vid kvart över fem i dag. Ovanligt tidigt för att vara honom! Men han ville vara med på årsmötet i vår bostadsrättsförening som var klockan sex i kväll. Han duschade och åt middag. Sen gick vi iväg strax före sex.

Bostadsrättsföreningen Härden i Farsta:s årsmöte hölls i Centrumkyrkans lokaler i Farsta Centrum. Mötet höll på ganska så exakt en timme. Det var ganska så intressant att vara med. Också kul att se en del av de som bor i föreningen. Föreningen består av 137 lägenheter varav 100 är bostadsrätter och 37 hyresrätter.

När Borzko och jag kom hem igen så hade Jennys pojkvän Robin kommit hem till oss. Vi satte oss nästan på en gång då vid köksbordet och spelade poker, Texas Hold’Em. Två omgångar spelade vi. Den första omgången vann Robin och den andra omgången vann Jimmy. Jättekul att spela!

Nu blir det en stund vid datorn innan det är dags för sängen. Bara en arbetsdag kvar den här veckan och sen så är jag ledig i fyra dagar! För fredagen har vi arbetat in. Jätteskönt ska det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0