Dagbok – Torsdagen den 18 maj 2006



Jobbade i dag också förstås. Vi serverade köttsoppa, mjukt bröd och skivad ost i dag. Hade även en del rester i dag också: kycklingwok, fiskpanetter och ris. Diskmaskinen strulade i dag också, så vi fick köra med papperstallrikar, plastmuggar och plastbestick i dag med. En mycket hektisk och jobbig dag blev det i dag…

Hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma, han hade jobbat mellan sju och ett i dag. Vi satte igång med vår torsdagsstädning direkt. Sen kom Jenny hem vid fyratiden och satte igång hon också. Det blev det som vi nästan alltid gör: dammsugning, torkning av golv, dammande, putsning av speglar och glasytor, tvätt och byte av handdukar, byte av alla lakan, skurande av toalett och badrum, m.m.

När vi var klara med allt så blev det middag för oss tre. Sen så gick Jenny och jag en sväng till Centrum. Vi var på Hemköp och köpte lite grejer till Jennys matsäck i morgon. Hämtade ut lite kontanter också. När vi kom hem igen så åkte Jimmy iväg ungefär samtidigt. Han skulle hem till sin kompis Kristian i Hagsätra.

Jenny höll sen på och packade och förberedde inför sin klassresa till Göteborg i morgon. Jag höll på med allt möjligt här hemma. Klockan sju blev det kökssoffan, datorn, och Big Brother för mig. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden.

Vid åttatiden så följde jag med Jenny till Centrum igen. Nu skulle hon ta tunnelbanan för att åka hem till Robin. Hon skulle också sova över där i natt, och sen åka direkt därifrån i morgon bitti, in till Centralen för att möta upp med klassen och ta bussen till Göteborg.

När jag kom hem igen så blev det en Betapet-match mot Snurran som jag hade turen att vinna. Efter det så satt jag och Borzko och pratade och diskuterade länge. 

Fredag i morgon!



Kommentarer
Postat av: Angela

Och jag undrar vart i hela friden fredagen tog vägen?

2006-05-20 @ 09:29:28
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Hej! Det är så kul att du har en sån koll på mig! Att du direkt saknar mina uppdateringar! Oftast när jag inte uppdaterar på kvällen så har jag varit ute på något kul! Och det var jag i går! Gårdagens dagbok kommer om en stund! Håller på med den nu och att lägga in några fotografier. *Kram*

2006-05-20 @ 14:02:01
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0