Evenemang att se fram emot.



Jag har en hel samling med biljetter i min ägo just nu. Jättekul att ha en massa evenemang att se fram emot. Sju stycken olika evenemang under året har jag biljetter till. Sen så finns det sex stycken andra evenemang som jag planerar att se men som jag inte har biljetter till ännu.


Fredagen den 2 juni så ska jag och Jenny gå och se dansgruppen ”Bounce Streetdance Company” på Stora Scenen i Dansens Hus.







Lördagen den 10 juni så ska (skulle) jag och Jimmy gå och se rockbandet ”The Rolling Stones” på Ullevi i Göteborg. (Men den konserten är ju framflyttad till okänt datum tyvärr…)








Måndagen den 26 juni så ska jag och Jimmy gå och se hårdrockbandet ”Guns N’ Roses” i Globen.







Torsdagen den 20 juli så ska jag, Borzko, Jimmy och Jenny gå och se Tomas Ledin med gästartisterna Andreas Johnson och Jill Johnson på Skansen.







Lördagen den 23 september så ska jag, Borzko, Jimmy och Jenny gå och se rockmusikalen ”Rent” på Göta Lejon.







Fredagen den 17 november så ska jag och Jimmy gå och se hårdrockbandet ”Iron Maiden” i Globen.







Söndagen den 10 december så ska jag, Borzko, Jimmy, Jenny, Mamma och Pappa gå och se ABBA-musikalen ”Mamma Mia” på Cirkus.







Sen som sagt var så finns det en hel del annat som jag planerar att kanske gå och se:


Coverbanden: ”Kyss” (Kiss), ”Queer” (Queen) och ”Ozzy the coverband” (Ozzy Osbourne) = ”Monsters Of Covers” spelar på Tyrol på Gröna Lund måndagen den 5 juni.



Den gamla rockande proggruppen ”Nationalteatern” spelar på Gröna Lund fredagen den 9 juni.



Hårdrocksbandet ”The Poodles” spelar på Gröna Lund måndagen den 12 juni.



Mikael Wiehe spelar på Gröna Lund måndagen den 19 juni.



B.W.O. (Bodies Without Organs) spelar på Gröna Lund fredagen den 25 augusti.



Håkan Hellström spelar på Gröna Lund fredagen den 1 september.



Ja, det är vad jag vet nu. Får väl se hur många av de sex ovanstående, som jag inte har biljetter till, som jag kommer iväg på.


 

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad roligt att du vågade dig fram och prata med Camilla! *kram*

2006-05-28 @ 18:10:56
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, visst var jag modig! Men det kändes rätt! Och då var det lätt! Hon var verkligen jättetrevlig! *Kram*

2006-05-28 @ 18:17:22
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anna Karlsson

Härligt med så mycket konserter framför sig, själv har jag Metallica om 2 veckor i Tallinn samt Iron Maiden i november att se fram emot. :-)

2006-05-28 @ 22:33:36
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Anna Karlsson: Ja, det är underbart att ha så mycket att se fram emot! Fast Metallica hade jag gärna velat sett också! ;-)

2006-05-29 @ 15:33:51
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: rumbaqueen

Jag ska också på maiden den 17de. Min kära man överaskade mig med en biljett så att vi kan vara tillsammans på vår bröllopsdag detta året. Det ska bli kul att få se dom live.

2006-05-31 @ 21:49:08
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se
Postat av: Bim

---> rumbaqueen: Jaha! Vad roligt!

2006-05-31 @ 21:51:08
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0