Onsdagen den 15 november 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid kvart över två. Borzko jobbade, och Jenny var i skolan, men Jimmy var ledig i dag och hemma. Vi gick nästan direkt en sväng till Centrum. Flera inköp blev det till vår PlayStation 2. Först så var vi på Game. Där köpte jag en EyeToy-kamera, och tre stycken EyeToy-spel: 1, 2, och 3. Sen så var vi på EB Games. Där köpte jag ett SingStar-spel: SingStar 80’s.


 

När vi var hemma igen så testade vi förstås alla våra nya grejer. Jätteroligt både med EyeToy-spelen och SingStar-spelen. Visst är väl Jimmy tjusig där han syns i teven!?




 

 



 

Vid halvfemtiden sen så åt vi två middag tillsammans. Jenny kom hem från skolan vid halvsextiden. Hon åt bara lite lätt eftersom hon skulle ut på restaurang och äta middag senare.


 

Jenny satt sen lite vid datorn, och sen så gjorde hon sig i ordning. Jimmy och jag satte oss återigen i vardagsrummet. Jimmy spelade mest på sin PSP. Jag varvade datorn med PS2.




 


 



 

Vid halvåttatiden så stack Jenny iväg med tunnelbanan in till stan. Hon skulle ut på restaurang för att äta middag tillsammans med flera andra för att fira en kompis som fyller år i dag.


 

Borzko kom hem från jobbet vid kvart i åtta. Middag, dusch, och sen sport på teve, så blev hans kväll. Jimmy och jag fortsatte med PSP, PS2, och datorn.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0