Tisdagen den 21 november 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Kom hem vid kvart över två. Borzko jobbade som vanligt i dag förstås. Jimmy var hemma, men han sov efter sitt nattpass. Jenny var hemma för hon var sjuk och hemma från skolan i dag också.


 

Jag tog en sväng till Centrum direkt när jag kom hem. Var på Clas Olsson och handlade en grej till jobbet först. Sen så var jag på OnOff och pratade lite om min gamla bärbara dator igen. Förhoppningsvis så ska den komma tillbaka från reparation på torsdag eller fredag…


 

Höll på och fixade lite här hemma sen när jag kom hem från Centrum. Jimmy vaknade och gick upp klockan fyra. Efter att han hade duschat så åt vi tre middag tillsammans.


 

Så småningom så satte vi oss alla tre i vardagsrummet. Jimmy satt med sin bärbara dator, och Jenny satt med min dator. Jag spelade mitt Lego-spel på PlayStation 2.


 

Vid åttatiden så stack Jimmy iväg för att jobba sitt fjärde nattpass i rad mellan nio och sju. Borzko kom hem från jobbet ungefär samtidigt. Han duschade och sen så åt han middag. Jenny och jag tog en fika samtidigt.



Sen så blev det vardagsrummet igen. Jag satt med min dator. Jenny spelade Crash Bandicoot-spelet på PlayStation 2. Borzko tittade på.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0