Tisdagen den 7 november 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy och Jenny var båda två hemma när jag kom hem. Jimmy hade en ledig dag från jobbet i dag. Jenny var sjuk och hemma från skolan även i dag.


 

Jag stack sen iväg med bilen igen nästan direkt. Åkte till min hudläkare i Björkhagen där jag hade en bokad tid i dag. Sen så tog han bort två ”prickar”/”födelsemärken”/”hudförändringar” eller vad det nu heter. En satt på överarmen och en på ryggen. De brukade klia ibland och jag har lätt rivit sönder dem så att det blödde. Skönt att bli av med dem.


 

Väl hemma igen så höll jag på och fixade som vanligt med lite allt möjligt här hemma. Vid halvfemtiden så åt vi middag tillsammans.


 

Efter det så tog Jimmy och jag en sväng till Centrum. Där var vi på ”Game” och köpte oss varsitt nytt PSP-spel. Jag köpte spelet ”Boog & Elliot”.


 

Väl hemma igen så satt Jimmy och jag en stund vid datorn. Först så beställde vi nya biljetter till ”Iron Maiden” i Globen. Vi hade ju biljetter till konserten den 17 november. Men Jimmy ska på Ålands-kryssning med jobbet då, så de biljetterna har vi sålt. Nu beställde vi till konserten den 25 november istället.


 

Sen så beställde vi varsitt PSP-spel till, på Webhallen. Och så beställde vi varsitt extra batteri också.


 

Efter det så satt vi båda två i köket och spelade våra respektive nya PSP-spel. Jenny satt vid datorn i sitt rum.


 

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Middag, dusch, och sen sport på teve, så blev hans kväll.


 

Vid åttatiden så kom även Jenny ut till köket. Vi tog en fika allihopa och pratade lite. Sen efter det så blev det PSP-spel igen.


Kommentarer
Postat av: Anna K

Då lär vi ses på Iron Maiden konserten, vi ska också dit den 25:e. Dock inte så bra platser :-(. Sitter typ i ena kurvan.

2006-11-07 @ 22:34:56
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Okej. Jag vet inte var vi sitter. Vi köpte genom Biljett Shop. Långsida Läktare A har vi beställt platser på.

2006-11-08 @ 15:21:02
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anna K

Det låter som mycket bra platser :-)

2006-11-08 @ 17:42:32
URL: http://www.massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Anna K: Vi får väl se vad det är för biljetter som kommer... ;-)

2006-11-08 @ 17:59:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0