Torsdagen den 30 november 2006

Jobbade…


 

Vi hade möte på jobbet i slutet av arbetsdagen i dag, så det blev en timmes övertid. Kom hem vid kvart över tre.


 

Höll på och fixade, plockade, grejade, donade, småstädade och pulade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma under större delen av eftermiddagen och tidiga kvällen.


 

Varvade med datorstunder. Chattade förstås med Jimmy och Jenny som är på Dreamhack i Jönköping.


 

Middag åt jag i min ensamhet vid femtiden. Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Hans kväll blev som de flesta av hans vardagskvällar: middag, dusch, och sen sport på teve.


 

Jag satt med datorn större delen av kvällen.


 

Så här såg Jenny ut vid fyratiden i morse, strax innan hon åkte iväg. Glöm inte bort att läsa hennes Blogg från Dramhack!




 



 

 

Så här ser Jimmy ut i webkameran när han sitter framför sin dator nere på Dreamhack i Jönköping.




 

 



 

Och i morgon är det fredag! Underbart! :-)


 

Och bara sexton dagar kvar… ;-)


Kommentarer
Postat av: Angelaa

Och jag envisas med att ligga fyra dagar efter ;-)

2006-11-30 @ 21:53:57
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, nu börjar det verkligen bli nära! För oss bägge! :-)

2006-12-01 @ 20:15:10
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Marielle

hjälp klockan är 20:44 och du har inte bloggat än idag :o! XD

2006-12-01 @ 20:41:23
Postat av: Bim

---> Marielle: Hahaha! Det är ju fredag! Fredagar och lördagar bloggar jag alltid senare. Vid tolvtiden ungefär. Nu sitter jag och följer IDOL-finalen! :-)

2006-12-01 @ 20:43:45
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0