Tisdagen den 31 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem.


 

Borzko jobbade som vanligt förstås. Sen så skulle han åka direkt efter jobbet till SöderStadion för Hammarbys sista hemmamatch i Allsvenskan för säsongen. Han beräknade att vara hemma vid halvtiotiden.


 

Jimmy jobbade i dag mellan två och tio och beräknade att vara hemma vid elvatiden.


 

Jenny åkte ju ut till Värmdö i går. Hon är på en tjejkompis föräldrars landställe. De är sju stycken tjejer som ska vara där från i går och tills i morgon. Hon beräknar att komma hem på onsdag kväll.


 

Jag gick till Centrum en sväng när jag kom hem. Gjorde först ett ärende till en jobbarkompis. Sen så strosade jag runt och kollade lite i affärer. Köpte mig en stor, fyrkantig schal med fransar i svart och vitt på Carlings.




          



 

 

Väl hemma igen så höll jag som vanligt på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Middag åt jag sen i min ensamhet vid femtiden.


 

Kvällen blev som vanligt slapp och lugn. Jag ägnade datorn mest tid. Mycket bloggläsning och nyhetsläsning blev det i kväll. Läste också i boken som jag håller på med, den tredje boken om Gossip Girl. Inget PSP-spel blev det i kväll. Och som vanligt, inget teve-tittande i kväll heller.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0