Tisdagen den 5 september 2006

Jobbade…


 

Jobbade över en timme i dag, så jag var hemma vid kvart över tre. Jimmy hade ledig dag i dag, och hade åtagit sig att fixa leverans av båda bilarna till verkstaden för fixande av bromsar. Först så åkte han dit med sin bil, och så fixade de frambromsarna på den. Sen åkte han till mig på jobbet, lämnade sin bil, och hämtade min bil. Och så åkte han tillbaka till verkstan igen. Där fixade de både fram- och bakbromsarna på den. Efter det så åkte han hem.


 

När jag kom hem från jobbet så gick Jimmy och jag en sväng till Centrum tillsammans. Han köpte ett nytt nätverkskort till sin dator. Jag köpte mig två par nya jeans på H&M. Ett par smala, tajta blåa jeans och ett par smala, tajta svarta jeans. De kostade 400:- kronor styck. Jag tycker att H&M har ovanligt många snygga och billiga jeans den här hösten.



 

 



 




När vi kom hem igen så åt vi middag. Sen efter det så hjälpte Jimmy mig att göra backup på allt viktigt som jag har i min dator. Jag behöver lämna in datorn på reparation, och då vet man ju inte om det kanske försvinner saker.


 

Sen höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Hamnade så småningom sen i kökssoffan med datorn i knäet.


 

Jenny slutade fem i skolan i dag. Hon mötte sen upp med Robin och var hos honom på kvällen och åt även middag där.


 

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Middag, dusch, och sen sport på stora teven i vardagsrummet blev hans kväll precis som nästan alltid.


 

Jimmy satt vid sin dator. Sen vid åttatiden så stack han iväg för att jobba ett nattpass på McDonalds mellan 21.00 och 07.00.


 

Jag tittade på ”Idol”. Jenny kom hem vid niotiden från Robin. Vi tog en fika tillsammans i köket och eftersom hon ville titta på ”Desperate Housewives” så gjorde vi det. Jag satt med datorn också samtidigt.  


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Ja det var snygga byxor. Måste köpa ett par till mig själv.

2006-09-06 @ 07:35:51
Postat av: Ahnna

Ja det var snygga byxor. Måste köpa ett par till mig själv.

2006-09-06 @ 07:36:25
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack ska du ha! :-)

2006-09-06 @ 15:24:54
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0