Dagens Dagbok - Fredagen den 10 augusti 2007 - Andra Halvan av Dagen.

Jag satte mig sen återigen uppe på den övre balkongen. Läst först en hel del i boken: "Ansiktet" av Dean Koontz. Sen så satt jag en hel del med datorn. Bloggade ett nostalgiinlägg till, från 1997, 1998, och 1999 den här gången.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sextiden. Han åt middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen så satt han större delen av kvällen i vardagsrummet och tittade på teve. Han gick sen och la sig vid tiotiden. Han ska upp vid fyratiden i morgon bitti för att jobba extra.

 

Jenny och Jocke slutade båda två klockan nio på jobbet i kväll. Sen så åkte de båda två hem till Jocke för att sova där. De jobbar båda två sen i morgon också.

 

Jimmy skulle sova över hos sin kompis Kristian i kväll, och komma hem i morgon.

 

Kvällen var varm och skön, så jag satt på den övre balkongen ända till tiotiden. Drog igen inglasningen på slutet av kvällen bara. Sen vid tiotiden så flyttade jag in med datorn och boken till vardagsrummet istället.

 
Och sen så fortsatte kvällen likadant för mig: jag varvade datorn och boken. Ingen teve som vanligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0