Dagens Dagbok - Fredagen den 3 augusti 2007 - Andra halvan av dagen.

Borzko kom hem från jobbet vid sextiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Vid sextiden så körde jag Jimmy hem till hans kompis Kristian i Högdalen. Jimmy ville inte ha sin bil med sig, för de skulle iväg och festa i kväll och dricka öl.

 

Vid sjutiden sen så satte sig både Borzko och jag uppe i vardagsrummet, och så läste vi i varsin bok. Jag började på en ny bok, och det blev ännu en dokumentär bok: "Mitt liv i mina händer" av Alison Lapper.

 

Sen så satt vi faktiskt hela kvällen och läste i våra böcker. Pratade ibland gjorde vi förstås också. ;-)

 

Borzko gick och la sig vid halvelvatiden. Han ska upp halvsex i morgon bitti för att jobba extra.

 

Jag läste ut min bok, och så bloggade jag ett inlägg om den. Nu lär jag väl sitta här med datorn resten av kvällen, innan det är dags för sängen, och det blir väl vid halvett-ett-tiden som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0