Dagens Dagbok - Lördagen den 4 augusti 2007 - Kvällen.

När jag kom hem från skjutsandet av Jimmy så satte jag mig på övre balkongen. Drog ifrån inglasningen och njöt av den underbara värmen och kvällssolen. Borzko satte sig också där, och han läste i sin bok. Själv så satt jag med datorn och fixade med mina fotografier från dagen och så bloggade jag.

 

Borzko tog en sväng till Centrum och handlade chips, godis, choklad, och glass till kvällen.

 

Jenny slutade ju klockan fyra på jobbet i dag, precis som i går, och det gjorde även Jocke. Hon kom inte hem i dag heller, utan de åkte båda två hem till Jocke i dag också, precis som i går. De skulle bara vara hemma hos honom och ta det lugnt, för i morgon så börjar de båda två klockan sju igen, och sen så jobbar de båda två även i morgon mellan sju och fyra.

 

Borzko och jag satt ute på balkongen till klockan var åtta. Då flyttade vi in till vardagsrummet och så tittade vi på "Sommarkrysset" på TV4. Och så åt vi en massa gott till.

 

Efter "Sommarkrysset" så satt Borzko och tittade på lite annat på teve. Själv så satte jag mig och läste i min bok istället. Och så varvade jag lite med datorn också.

 

Och så blir väl resten av kvällen för oss nu. Tills det är sängdags för oss båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0