Dagens Dagbok - Onsdagen den 29 augusti 2007.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma som vanligt och grejade med lite allt möjligt. Varvade med stunder vid datorn.

 

Jimmy jobbade över i en timme i dag, och kom hem vid halvsextiden. Han duschade och gjorde sig i ordning, och vi pratade en stund. Men han åt ingen middag hemma i dag, för han skulle äta hos en kompis.

 

Sen så stack han iväg hem till en kompis, som fyller år i dag, på middag och fika.

 

Jenny åkte hem till Jocke efter skolan i dag. Hon skulle äta middag där, vara där på kvällen, och sova där i natt.

 

Jag tog en sväng till Centrum för att hämta ut ett paket på postutlämningen på HemKöp.

 

När jag kom hem igen så satt jag mest vid datorn.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag, sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen så satt vi och pratade en lång stund också.

 

Nu blir det bloggning och sen blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag brukar kalla det blogg-städa! En insats för hemmet, belöning med liten stund vid datorn osv....

2007-08-30 @ 04:30:13
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Hahaha! Ja, det är ju så det oftast är här hemma för mig! ;-)

2007-08-30 @ 19:11:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0