Dagens Dagbok - Onsdagen den 8 augusti 2007 - Andra Halvan av Dagen.

Jenny och jag åt middag vid femtiden. Jimmy blev lite försenad och kom vid halvsextiden och gjorde oss sällskap. Satt förstås och pratade en stund också.

 

Jimmy duschade sig sen och gjorde sig i ordning. Sen när han var klar så stack han iväg med bilen till sin kompisar i Hagsätra.

 

Jenny duschade också och gjorde sig i ordning. Sen så satt hon med datorn inne på sitt rum en stund.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Sen så läste han i sin bok större delen av kvällen.

 

Jenny och jag flyttade upp till vardagsrummet med våra datorer vid åttatiden. Borzko satte sig där med sin bok också.

 

En sväng till Centrum tog Jenny och jag vid halvniotiden. Köpte lite gott att äta på.


Sen så satt vi i vardagsrummet i ett par timmar. Jenny slötittade på lite allt möjligt i teven, och så satt hon vid datorn. Jag satt mest med datorn. Och Borzko med sin bok. Självklart så pratade vi ju också.

 

Borzko gick och la sig vid halvtiotiden. Han ska upp halvfyra i morgon bitti.

 

Jenny gick och la sig vid elvatiden. Hon ska upp vid sjutiden i morgon bitti.

 

Jimmy har inte kommit hem än. Han brukar komma hem vid tolvtiden på vardagar. Han ska ju upp klockan sex i morgon bitti.

 

Och jag sitter nu i köket med min dator. Nu ska jag blogga det här, och sen så ska jag läsa lite bloggar och nyheter.


Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Nu har jag äntligen tagit ner en RSS läsare, den du hade var ju rätt så enkel, nu börjar bara jobbet att lägga in alla bloggar *puh*

2007-08-09 @ 00:13:35
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> En Södertäljebos Liv II: Ja, men det går ganska så fort. Eller jag har ju i och för sig "bara" ungefär 40 stycken. Såg nångång att du har ungefär 100 stycken. Tänk på en sak bara! Att du ska göra backup på de du har lagt in! När min dator hängde sig en gång, och jag hade RSS-läsaren öppen, så försvann alla mina bloggar! Då fick jag sitta och lägga in dem igen. Men då lärde jag mig av mitt misstag, och gjorde en backup. Så nästa gång datorn hängde sig så gick det jättesnabbt att få tillbaka alla! Så glöm inte det!

2007-08-09 @ 00:19:25
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Clara

Hej! Måste bara fråga var någonstans som ni har ert landställe? =)

2007-08-09 @ 09:19:55
Postat av: Bim

---> Clara: Det är min Mammas och Pappas landställe. Det heter Skärlinge Fritidsby, och ligger på en halvö som heter Lisö, ungefär en och en halv mil från Sorunda. Cirka tre och en halv mil från Nynäshamn, och cirka fem och en halv mil från Stockholm.

2007-08-09 @ 10:54:36
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0