Dagens Dagbok - Fredagen den 21 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, som nästan alltid på mina lediga dagar. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Jenny gick upp klockan halvnio, och då åt vi frukost tillsammans, och satt och pratade en stund. Sen så duschade Jenny och gjorde sig i ordning.


Jag höll på och fixade lite här hemma, och satt även en hel del vid datorn.


Vid halvelvatiden sen så gick vi båda två till Centrum och till Tunnelbanan. Jenny åkte till Skanstull där hon gick av för att gå till Skolavslutningen i sin skola, Jensen Södra.


Själv så åkte jag till Gamla Stan, där jag gick av, och promenerade in mot stan.


Jag gick och tittade på Julmarknaden på Stortorget, och jag gick in i Storkyrkan och tände ljus och tittade på Julkrubban.


En Caffe Latte med Pepparkakssmak på Waynes Coffee blev det, för att värma mig lite.


Och så var jag och handlade några fler julklappar till Jenny, innan hon kom och mötte upp mig.


(Scrolla neråt i bloggen för att se elva stycken fotografier från dagen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0